En natt på herrarnas



Lampor med rörelsesensorer är himla kul när sju trötta och fnissiga brudar ska försöka slumra in. Så fort någon rörde sig det minsta drog alla lysen i hela byggnaden igång och vi fick försöka ligga stilla i 5 minuter igen (vilket var mycket svårt när man ligger och har askalas) Efter en bra stund slocknade lampan tillslut. Å då plötsligt vaknar Monica upp ur sin skönhetssömn och rätt som det är sätter sig upp!

-Neeeeeej Monkan! Lägg dig ner! skriker humroeliten som just börjat sluta dra sina skämt och övervägt att sova.

Nu ska vi häva i oss massa go frukost och hoppas att solen ska falsha sig någon gång under dagen. Vårat mål för dagen blir att övernatta någonstans i närheten av Vålådalen. Så se upp alla renar och samer för nu kommer vi!!!!!

VÅGA ÄTA! TUFFT Å VARA TJOCK!

Kommentarer
Postat av: malin (speedie women) :P

haha efter som ett sms kom imorse så tänkte jag att det var lika bra att kommentera ;)

fortsätt kämpa på brudar! himla skoj att följa era tokigheter genom bloggen här :D



hare bäst!!

2009-08-22 @ 08:44:59
Postat av: Kerstin o Lars

God morgon! Hoppas ni har bättre väder än oss. Hällregn. Rulla på!

2009-08-22 @ 09:24:38
Postat av: Största fan

Då hinner ni passera Järpen idag minsann ;)

Härligt bruttor, grymt kämpat allehop! (Y)

2009-08-22 @ 09:27:04
URL: http:// elinaxlund.blogg.se/
Postat av: mamma hulta

Hoppas er nattsömn varit god och att solen kommer skina på er hela dagen. Jag har aldrig haft så rolig läsning som när jag följer er blogg. Rulla på och ha fortsatt kul på er resa!!! En stolt mamma!

2009-08-22 @ 09:46:36
Postat av: mamma lotta

Hällregn i Hudik oxå men ha det bra och fortsätt ha lika roligt så fixar allt sig.

Vi läser bloggen troget flera gånger om dan

så fortsätt skriva....

2009-08-22 @ 10:57:05
Postat av: Acke

Ni är typ mina idoler, jag fattar inte hur ni orkar! Visserligen skulle jag väl kanske kunna rulla till Norge också (om jag slapp staka vill säga) ;)

För övrigt så försöker jag följa er så gott jag kan här på bloggen, men jag är ju en hårt arbetande Kalle Hedinare ni vet :) För övrigt (nummer två) ett väldigt trevligt jobb, speciellt då kunder benämner mig som FARBROR inför sina barn...

Kämpa på, så lovar jag att bjuda på en godisbit eller två när ni kommer hem :D

2009-08-22 @ 19:42:03
Postat av: emma th (soias kusin...)

bara så att du vet sofia så kommer jag upp till ljusdal och ger dig REJÄLT med smisk! jag har inte träffat dig på hur länge som helst!

Och lita på att jag kommer att följa den här bloggen med mitt liv som insats! (Eller kanske någon annans liv)

puss på dig min liilla (men dock äldre) kusin!! (och såklart en puss till alla andra) :)

2009-08-22 @ 22:12:07
Postat av: Anna & Micke

Verkligen starkt jobbat tjejer! Himla rolig blogg har ni också! Hang in there!

Monica vi är så stolta, men kom hem snart nu för vi saknar dig! Puss & Kram

2009-08-22 @ 22:55:13
Postat av: Da Cribz

Va vi med i Monkans dröm??



Herrarnas har alltid varit ett trevigt plaze att ligga på =)

2009-08-23 @ 21:46:12
Postat av: Da Cribz

Var vi med i Monkans dröm?? =)



Herrarnas har alltid varit ett trevligt plaze att ligga på =)

2009-08-23 @ 21:48:13
Postat av: Da Cribz

Var vi med i Monkans dröm?? =)



Herrarnas har alltid varit ett trevligt plaze att ligga på =)

2009-08-23 @ 21:50:08
Postat av: Da Cribz

Vi har tekniska problem..... tror vi!!

2009-08-23 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0