Stilkoll med BlondBarbro och hennes vänninnor i Åre

Direkt från Åre ger vi er nu våra bästa modetips om hur du smälter in som choklad bland byborna.


Keps i något coolt märke, tröja från puma, lite för stor t-shirt från adidas, shorts med häng i röven, långbyxor från adidas och gummi-skor från kaphal gäller för det manliga könet.

 
På grund av en stark religon i byn skall kvinnor bära heltäckande kläder och då valde vi denna overall i mönstret "någon har kräkts på blomsterängen" och ett stickat pannband sitter som grädden på löken till denna outfit.



Sedan hittade vi Tisan i hans favoritbutik där han stod och funderade över höstens nya outfit...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åååå... Jag gillar den i mitten bäst!!

hehe....:)

hoppas ni har det grymt bra. Själv får man jobba matte....

Hälsningar eran (lilla) skyddsängel....;)

2009-08-24 @ 18:24:13
Postat av: lowblow, eller?

iiiiiiiiiih jag älskar outfitten!!!!! :D men det börjar faktiskt bli dags att sluta tänka på er själva nu, vi saknar er faktiskt så lägg på ett ve trä(istället för kol liksom) när ni är påväg hem! och jag hoppas att chokladen fortfarande väller ut ur öronen, annars blir jag besviken på ert chokladätande. mamma hälsar, lille-per vaktar er uppifrån och mando diao pratar om er på radion (visst vore det dööhäftigt?!)

pussss och rull hjärtegull, ni sköter er exempelarisekt!

2009-08-24 @ 19:30:14
URL: http://eciuool.blogg.se/
Postat av: Millroad fanclub

Roliga bilder man skrattar sig harmynt , har alltid vetat att någon som bott i Völlan har sinne för smak och stil !!! Norge är bakom nästa kurva, kom ihåg att svenska pengar är inte som de norska ??Det behövs fler av våra för att få färre av deras eller ??

2009-08-24 @ 21:10:14
Postat av: malin

haha jag bara älskar er och era snygga kläder!! men jag håller faktiskt med louice! dags att pallra er hemmåt nu snart!! :D

2009-08-24 @ 23:09:06
Postat av: s. ångan

ÅÅH lina jag hoppas du köpte overallen... ;D

Saknar er galningar här hemma, dags att komma hem!!!



Massa skidpussar på er!!!! PUSSPUSSPUSS <3



2009-08-26 @ 18:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0